Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Bilder

Av jenny - 11 mars 2008 22:08

Sitter här och har natten igen. Försöker pigga upp mig med lite fina bilder.
Här kommer några:

 

Ett "once in a lifetime moment" liksom.......Mini ligger och vilar PÅ Maja..eh händer nog aldrig igen att hon får det;-)



Mini börjar växa till sig nu...lite sött att hon behållt den svarta pannfläcken.



 

Systrarna BUS leker om PINNEN!!!




 

 Och Her Von Hoppwawart satt mest och såg fisförnäm ut...typ vad sysslar ni med era fjantar ?:-)




I skogen en SOLIG dag.....






Ett riktigt huskeyöga hon har- men jag har vant mig nu.


Förresten fyller Musen 7 månader denna vecka! Helt otroligt att det gått så fort. Majsan fyller 6 i år...


Usch..känns skitjobbigt att åka till vet. imorn igen och ev få söva för att fixa tänderna hon smällt av..Majsan är liksom min lilla diamant. Helt ovärderlig...



/Jenny


 
 
Åhza

Åhza

12 mars 2008 07:30

Det går säkert jättebra! Lycka till i alla fall!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=ahza

 
Anna

Anna

12 mars 2008 08:43

Skitsöta båda två! :)

http://www.pudelbus.com

 
Ingen bild

jag

12 mars 2008 09:51

Tack;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards