Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Stackars Majsan

Av jenny - 10 mars 2008 13:32


Majsan hade spräckt underläppen också, upptäckte vi när svullnaden lagt sig lite....fått tid hos vet. imorn. Hon är jättedeppad och det är SÅ synd om henne. Ändå skulle det lekas med pinnar i skogen...*grr*


Hua! om det inte var för alla veterinärkostnader hade jag haft fler hundar.
På sista tiden har jag funderat på en till eftersom det funkat så bra med lillan. Plus att en av mina favvopappisar ska ha valpar...
Men jag blir hela tiden påmind om att jag faktiskt bör ha en buffert undanlagd för hundarnas skador OM jag nu ska ha fler...:-(


Mini var uppe på toppen av en tvåmeters sten- man hinner knappt säga bu innan hon är på toppen- hjälp skaderisk!!!....vi lär nog inte få problem med höjder anar jag...


I April flyttar jag hem igen och det längtar jag faktiskt efter:-)

Sen kommer Puff hem från Växjö och det ska bli dökul!


Nu, till jobbet!

/Jenny



 
 
Ingen bild

Puff

10 mars 2008 15:39

Vem är det du kallar Puff....

 
Ingen bild

Piff

10 mars 2008 16:16

Det får du fråga Puff om ;-)

 
Åhza

Åhza

11 mars 2008 14:10

Hur gååååår det med stackars Majsan? Jag åker gärna iväg till Peter när vi har kommit en bit på väg med fåren! Fått nån tid än? Kram från oss!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=ahza

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards