Direktlänk till inlägg 7 augusti 2007

PAUS!

Av jenny - 7 augusti 2007 16:52

Puh!

Har strukit kläder. ....

Slängt massor med sopor på hagbytippen.

Strukit rosetterna till tävlingen och klistrat på fortareplåtar på alla.

Färdigställt priserna till tävlingen

Städat ur ett helt rum där mormor ska få bo under sin vistelse här.


Oj vad tiden går fort. Tycker sommaren precis började. Och fortare får den gärna gå för snart är det VM och norge (längtar) och sen är det jul och då kommer världens bästa julklapp (om allt går som det ska).
Men solen får gärna stanna för vintern ger jag inte mycket för....


Passade på att träna en kort stund på väsby bruksa, den ligger nära tippen.
Alltid en fin bonus då man åker till tippen.
Körde slalompyramid och liten hoppkombination. Thats it och hon var kanonduktig!!! Sen åkte vi och badade. Fortfaramde tycke rjag att det är motbjudande att bada i sjöar. Hade baddräkten med men näe....


Nu ska jag sluta pausa och jobba vidare. Ner med massa prylar i garaget....hämta grejer i min lägenhet som vi inte kom åt igår osv...


Sol sol sol/Jenny




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards