Direktlänk till inlägg 6 augusti 2007

Sooool!

Av jenny - 6 augusti 2007 16:23

Vilken dag!!!

Majsan och jag började dagen med att åka direkt ner till badet efter jobbet. Häääärligt!

Jag är ovanligt trött idag för hela natten låg jag och drömde om hur jag försovit hela gänget genom att inte väcka dom...!!!
Hade värsta mardrömmen om det! Inte första gången heller *fniss*

Vaknade sex av klockan och fort upp ur sängen, PUH!  man kan ju råka somna om och det gör man inte på jobbet!

Sen gick tiden och av gick jag i morse. Skönt!

Eftermiddagen har jag spenderat med att leta efter priser till vår tävling. Åkt tillbaka för det vart fel, bytt och köpt nya och nu saknas det ändå 6 priser. ...får åtgärda det imorgon.


Till liza med fillefjonk......kan aldrig skriva nåt i din blogg för den laddar aldrig upp meddelandensidan...:-( jag försöker o försöker...

Byt till bloggagratis vettja!!!!!!

Ses vi i eskilstuna och i kista?


Må gott i solen/Jenny


 
 
Ingen bild

Maria & Nina

6 augusti 2007 19:45

Va häftigt med din valp, kul! Jag missade dig på msn häromdagen... :( ha det bra!

 
Ingen bild

jag

6 augusti 2007 20:55

Grattis till er också Maria och nina som tog första pris...ryktet går fort;-)

 
Liza med fillefjonk

Liza med fillefjonk

7 augusti 2007 08:46

jag kommer inte till eskilstuna eller kista. var ju inte uppe i klass3 när anmälningarna gick ut...
:)

Närmast blir det Skutskär/Hofors och sedan Frövi.

Syns vi där?

http://tottefelixsune.blogspot.com

 
Ingen bild

jag

7 augusti 2007 14:15

Nä jag får släktbesökk från långbortistan snart så det blir minskat tävlande framöver...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards